هتل رویال آدم و حوا
نوشته شده توسط : samiM

هتل رویال آدم و حوا هتلی 5 ستاره در آنتالیا می باشد که دارای 469 اتاق راحت و شیک می باشد که مجهز به بهترین امکانات روز هتلداری است ، اتاق های آن روز به دریا و مساحتی در حدود 64 متر مربع دارد و شما می توانید از امکاناتی نظیر جکوزی ، حمام ، سالن ، میز کار ، تلویزیون در اتاق های هتل رویال آدم و حوا بهره مند شوید. 

 

از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور آنتالیا می توان به استخر ، حمام آفتاب ، پارک آبی ، سونا و جکوزی ، اتاق ماساژ ، حمام ترکی ، مرکز بدنسازی ، تفریحاتی مثل غواصی ، والیبال ساحلی ، تنیس ، ایروبیک ، گلف ، اسکواش ، پینگ پنگ و . . . اشاره کرد . هتل رویال آدم و حوا 35 کیلومتر تا فرودگاه و 45 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و گردشگران تور آنتالیا که قصد رفتن به اسکله بلک را دارند باید 1 کیلومتر مسافت را طی کنند. 

 

مسافرانی که به همراه کودک خود سفر می کنند میتوانند از خدمات نگهداری کودک این هتل استفاده کنند . از امکاناتی که در این هتل برای میهمانان می باشد عبارتند از سیستم تهویه ، گاوصندق ، فروشگاه ، ترانسفر فرودگاهی ، اینترنت پرسرعت ، سالن ضیافت ، سالن کنفرانس ، رستوران ، سالن زیبایی ، سینما که همه اینها می تواند سفری خوب را به همراه تور آنتالیا با اقامت درهتل رویال آدم و حوا تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل رویال آدم و حوا,هتل رویال آدم و حوا آنتالیا,هتل ادم و حوا انتاليا,هتل ادم و حوا ترکیه,قيمت هتل ادم و حوا انتاليا ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: